O piață fragmentată (Fragmented market) este una în care există segmente care funcționează relativ autonom, cu ofertă și cerere proprii. Clienții tind să fie captivi în segmentele lor și nu pot migra cu ușurință spre altele. Altfel spus, segmentele de pe o piață fragmentată tind să funcționeze ca micro-piețe relativ independente. Practic, migrarea între segmente este blocată de diferite bariere, precum: limitări geografice, reglementări, costuri schimbare a furnizorului, costuri cu infrastructura etc. Captivitatea clienților este atât de mare încât unele segmente ajung să funcționeze ca niște piețe de monopol sau oligopol. Exemple de piețe fragmentate sunt:
- telecomunicațiile – unde migrarea între rețele poate fi dificilă;
- serviciile de apă și canal – unde clienții depind de furnizorii locali;
- etc.

Atenție! În presă, se face frecvent o confuzie între piețele cu mulți ofertanți și cele fragmentate. Existența unui număr mare de ofertanți poate să fie un semn de sănătate al piețelor și nu un indiciu al fragmentării. Eroarea comisă de presă este una periculoasă pentru că inculcă ideea că piețele cu mulți ofertanți nu sunt de dorit. În realitate, concurența duce la o mai bună satisfacere a nevoilor clienților.