B2B2C (Business to Business to Consumer) este un tip de comerț electronic care combină modelele B2B și B2C. În acest tip de comerț o companie B2C se asociază cu una B2B pentru a se promova reciproc și a se ajuta în identificarea de noi oportunități de afaceri. De exemplu, acestea își pot acorda sprijin reciproc pentru creșterea bazei de clienți potențiali etc. Prin aceste alianțe și strategii comune se creează canale de vânzări avantajoase pentru ambii participanți. De obicei, afacerile B2B care intră astfel de parteneriate sunt cele care dețin platforme on-line, platforme de comerț electronic etc.
O organizație care produce bunuri fizice s-ar putea asocia cu un comerciant care să le vândă. De exemplu, mici firme din România își vând produsele prin marile lanțuri comerciale. Astfel, în Lidl avem produse locale reunite sub brandul „Cămara noastră”, în Kaufland sub brandul „Vreau din România” etc. Acest tip de relație comercială poate fi considerată B2B2C.
Această strategie de afaceri prezintă avantaje pentru toți participanții. Pe partea de afaceri, micii producători au acces rapid la o piață mare de desfacere și lanțurile de magazine pot satisface dorința clienților de a cumpăra produse locale. De asemnea, consumatorii obțin acces la produse locale în condiții comerciale civilizate. Există și unele dezavantaje. Firmele partenere devin dependente și orice problemă dintre ele va afecta performanțele lor.