Prin bunuri intangibile (Intangibile goods) ne referim la produsele care nu au o natură fizică și, ca urmare, nu sunt palpabile. Exemple de astfel de bunuri pot fi programele de calculator, aplicațiile instalate pe telefoanele mobile etc. De asemenea, serviciile sunt prin natura lor intangibile. Rezultatul unui serviciu este adesea palpabil, dar acesta, în ansamblul său rămâne intangibil. De exemplu, în urma unei vizite la frizer va exista un rezultat tangibil, tunsoarea propriu-zisă. Cu toate acestea, serviciul prin care a fost produsă tunsoarea este intangibil.
Bunurile intangibile pot fi publice sau private, în funcție de organizația care le realizează.
Conceptul de bun intangibil este unul destul de larg, acesta cuprinzând atât servicii cât și unele categorii de produse. Practic, prin bunuri intangibile ne referim atât la servicii, cât și la produse software. Acest aspect este extrem de interesant pentru că fiecare serviciu este unic prin natura sa, dar un produs software poate fi replicat în unități identice. Acesta poate fi descărcat sau scris pe o unitate optică și vândut către milioane de clienți potențiali.
În plus, un serviciu poate fi utilizat o singură dată, dar un produs software de nenumărate ori. Deci, ca bun intangibil, software-ul are particularitatea posibilității utilizării repetate.