Un produs super-premium (Super-premium product) este unul cu o calitate mai ridicată ca a produselor premium. Acestea este poziționat în vârful gamei. Produsele care sunt poziționate astfel au prețuri mai ridicate și sunt adresate clienților interesați de calitate și de statut. Firmele se ocupă nu doar de calitatea și de fiabilitatea acestor produse. O preocupare semnificativă se alocă marketingului. Aceste produse trebuie să aibă finisaje superioare și să fie realizate din componente de calitate. De asemenea, ambalajele produselor trebuie fie excepționale pentru că forma de prezentare este un element esențial.
Campaniile de promovare ale produselor super-premium vor încerca să scoată în evidență calitatea și rafinamentul acestor produse.
Un alt element esențial este prețul. Un produs poate să aibă o calitate desăvârșită și finisaje de lux, dacă prețul este scăzut va fi perceput a avea o calitate redusă.
De exemplu, marii producători de telefoane mobile au în gamă și produse super-premium. Aceste telefoane se remarcă prin calitate, caracteristici tehnice superioare, finisaje și componente utilizate. Astfel, acestea se pot remarca prin utilizarea de camere foto de calitate superioară, cu lentile produse de un producător consacrat, precum Zeiss. Fiind vârf de gamă, aceste telefoane sunt mult mai costisitoare ca alte modele de la aceiași producători.