B2A (Business to Anyone) este un concept ironic, folosit de companiile care sunt dispuse să renunțe la comerțul specializat. Pentru a supraviețui pe piață, acestea sunt dispuse să renunțe la abordarea exclusivă B2B (Business to Business), B2C (Business to Consumer) sau B2A (Business to Administration). Aceste firme sunt dispuse să renunțe la specializarea asumată în trecut, pentru a-și lărgi volumul veniturilor potențiale.
Decizia unei companii de a adresa o bază mai largă de clienți este justificată, de obicei, de faptul că aceasta a atins maximul de creștere pe piață. De exemplu, piața poate fi una matură în care firma nu mai poate să-și extindă baza actuală de clienți. În acest caz, aceasta va căuta să abordeze clienți din alte categorii, chiar dacă va trebui să-și modifice strategiile de vânzare și de marketing.. O firmă care a lucrat doar cu organisme de stat, se va adresa companiilor și clienților persoane fizice.
Desigur, schimbarea de strategie nu apare doar când o firmă este în creștere. De multe ori, decizia acestor companii este luată pe fondul performanțelor nesatisfăcătoare. Firmele cu dificultăți nu au posibilitatea să lanseze noi produse sau să inoveze și sunt forțate să găsească noi clienți. Firmele B2A au o disponibilitate crescută să vândă către orice fel de entitate.