În lumea corporatistă, joburile au denumiri atât de alambicate încât, de multe ori, candidații nu știu ce presupun acestea. Argumentul oficial este că piața este dinamică și apar mereu noi meserii. În realitate, este vorba despre o strategie puțin costisitoare prin care se urmărește stoparea acțiunilor de recrutare.Citește în continuareDe ce utilizează companiile denumiri exotice pentru joburi?
Etichetă: piața forței de muncă
Reacția publică care a apărut după anunțul Auchan că va renunța la casierii ne arată că încă nu suntem pregătiți pentru acest pas. Cu toate acestea, dispariția caselor de marcat tradiționale este inevitabilă și va trebui să ne obișnuim cu aceasta. Totuși, lanțul de magazine ar fi putut utiliza o abordare etapizată prin care să-și educe clienții. Citește în continuareDispariția casierilor este inevitabilă
Orice înțelegere de tip no-poach este limitată de faptul că nu poate coagula toți angajatorii de pe piață. Angajații sunt discriminați pentru că nu pot să-și ofere serviciile marilor firme de pe piață, dar au posibilitatea să se orienteze spre companiile mici. În aceste firme ar avea și oportunități mai mari de creștere și dezvoltare profesională.Citește în continuareÎnțelegerile „no-poach” ajută start-up-urile