Bunurile divizibile (Divisible goods) sunt produsele sau serviciile care pot fi împărțite și comercializare în unități mai mici (subunități). În urma împărțirii, un bun divizibil își va păstra o valoare proporțională. Unele mărfuri, cum ar fi metalele, sunt exemple clasice de astfel de bunuri. Teoretic, acestea ar putea fi împărțite în subunități extrem de mici și comercializate la valori proporționale. În realitate, diviziunea se realizează până la nivelul subunităților a căror comercializare are sens economic. De exemplu, se poate calcula valoarea proporțională a unui gram de fier, dar comercializarea unei cantități așa mici ar presupune costuri care le-ar scoate din marja de profit.
În principiu, bunurile divizibile sunt cele ale căror unități de vânzare sunt calibrate pe seama sistemului metric. De exemplu, zahărul se vinde în unități de un kilogram sau diviziuni ale acestuia. Chiar dacă teoretic acestea pot fi imaginate mână microunități, în comerț apar limite legate de costul ambalării, unități minime de consum și cantități minime pe care le-ar cumpăra clienții. Astfel, zahărul este comercializat în diviziuni minime de de 4-5 grame, sub formă de pliculețe. Alte produse care se vând în unități stabilite pe criterii metrice sunt făina, lichidele, cafeaua, mierea, sarea, piperul etc.