Prin bunuri tangibile (Tangibile goods) ne referim la produsele care au o natură fizică și pot fi percepute cu ajutorul simțului tactil. Cu alte cuvinte, acestea sunt acele produse cu caracteristici fizice care sunt palpabile, adică pot fi caracterizate prin elemente precum: forma, dimensiunea, greutate etc. Majoritatea produselor care sunt comercializate pe piață pot fi încadrate în categoria bunuri tangibile.
Bunurile tangibile sunt tridimensionale, deci ocupă spații fizice. Spre deosebire de servicii, bunurile tangibile pot să fie produse în serii mari, pe baza unor standarde. Altfel spus, acestea pot fi replicate cu o foarte mare precizie. Producerea acestor bunuri nu este posibilă fără utilizarea unui input de materii prime, deci ele nu pot fi realizate doar prin muncă fizică. Practic, factorul muncă transformă materiile prime în produse finite. Acestea pot fi stocate, transportate sau livrate clienților.
Prin natura lor, bunurile tangibile pot fi consumate de către clienți în locurile dorite de ei. Produsele cu durată mare de viață pot fi utilizate și în mai multe locuri. De exemplu, o familie își va putea transporta și utiliza în continuare obiectele de mobilier, când va schimba domiciliul. Această calitate le deosebește de servicii, care pot fi consumate doar în locurile în care sunt realizate.