Un produs turistic (Touristic product) se referă la o combinație de obiective sau experiențe care sunt promovate împreună pentru a atrage turiștii. Practic, acesta se caracterizează prin faptul că oferă o experiență închegată și relativ omogenă. De exemplu, o agenție ar putea crea produsul turistic „mănăstirile pictate din nordul Moldovei”. Turiștii ar vizita celebrele mănăstiri, ar fi cazați în localitățile pitorești de munte și ar fi serviți cu mâncăruri tradiționale.
Cele mai atractive zone sunt cele în care pot fi create mai multe produse turistice. Acestea au avantajul că le oferă turiștilor posibilitatea de a alege. De asemenea, pachetele turistice complexe sunt extrem de interesante. Acestea le promit turiștilor perspectiva de a realiza o multitudine de activități în zilele de concediu. Într-o lume în care regiunile lumii concurează pentru atragerea turiștilor, realizarea de pachete unice se poate constitui într-un important avantaj competitiv. Produsele turistice pot fi create de autoritățile publice sau de către agenți economici provați.