În urma analizării autoturismelor electrice se constată că principalele probleme ale industriei sunt legate de capacitatea acumulatorilor, viteza lor de reîncărcare și rețeaua de încărcare. Mai puțin analizate sunt reparabilitatea acestor vehicule și tendința de creștere a costurilor de asigurare. Producătorii ar trebui să se axeze pe rezolvarea acestor probleme pentru a putea adresa clienții cu atitudine financiară prudențială.Citește în continuareRepararea EV-urilor trebuie simplificată
Etichetă: EV
În S1(semestrul întâi) al anului 2022 s-au livrat un număr record de autoturisme electrice. Aceste rezultate foarte bune confirmă că piața se maturizează și că motorizările pe combustie au un viitor limitat. Conform datelor unui studiu Canalys, livrările de autovehicule electrice au ajuns la un volum care acum câțiva ani părea imposibil de atins. Această…Citește în continuareÎn S1 s-au livrat un număr record de autoturisme electrice
Subvenția scumpește Dacia Spring
În ultimul an și jumătate, Dacia a scumpit de mai multe ori prețul autoturismului electric Spring în România. Explicația este una extrem de simplă, România oferă cea mai mare subvenție pentru achiziția de autoturisme electrice din Uniunea Europeană. Aceasta este de circa €10.000 sau cel mult 50% din valoarea autoturismului și face ca, și după mai multe scumpiri, Dacia Spring să fie accesibilă în România.Citește în continuareSubvenția scumpește Dacia Spring
Viitorul Uniunii Europene este unul în care nu este loc pentru autoturismele cu motoare cu combustie. Chiar dacă Dacia Spring are un succes enorm, fabrica din România produce, în continuare, doar autoturisme cu combustie. Este de înțeles de ce interdicția din 2035, impusă de UE, îngrijorează fanii mărcii.Citește în continuare2035 fără motoare cu combustie favorizează Dacia
Succesul lansării Dacia Spring a dus la depășirea bugetului disponibil pentru programul Rabla Plus în doar două zile. Pe termen scurt, Ministerul Mediului va suplimenta acest buget dar dacă numărul de comenzi pentru acest autoturism vor continua să crească, mulți nu vor avea acces la subvenție. Este de așteptat ca în 2021 subvenția să fie redusă de la €10.000 la cel mult €5.000.Citește în continuareSuccesul Dacia Spring poate modifica Rabla Plus