O piață țintă (Target Market) este formată dintr-un grup de clienți potențiali pe care o companie intenționează să îi transforme în consumatori ai produselor și serviciilor sale. Piața țintă poate să fie într-o regiune geografică în care firma activează deja sau într-o țară străină. Înainte de a-și extinde operațiunile, firma trebuie să evalueze potențialul pieței. Intrarea pe o piață nouă este costisitoare și firma trebuie să aibă perspectiva recuperării investiției și realizării de profituri.
Când piața țintă este în zona în care firma activează deja, aceasta este constituită din indivizi care nu a fost luați în considerare anterior . În acest caz, firma își va extinde strategia de marketing pentru a atrage noi clienți. Când piața țintă este în altă țară, firma va trebui să realizeze o analiză mai complexă. Aceasta este obligată să înțeleagă mediul politic, economic, social, cultural înainte de a decide intrarea pe piață.
Piața țintă se poate referi și la segmentul de piață identificat de o firmă printr-o procedură de segmentare.