Piața locală (Local market) se referă la tranzacțiile dintr-o localitate sau proximitatea ei, între reprezentanți ai cererii și ofertei. Tradițional, o mare parte din comerț se realiza în piețele locale. Ulterior, dezvoltarea rețelelor de transport și a mediului online a dus la decăderea piețelor locale. Astăzi, piețele locale au revenit în special datorită micilor agricultori și a celor interesați să cumpere produse agricole din proximitate. Acești clienți vor să cunoască originea alimentelor și sunt interesați de prospețimea lor.
Chiar dacă pe partea de produse de consum piețele locale nu mai funcționează, în zona de servicii acestea s-au dezvoltat puternic. În majoritatea localităților sectorul serviciilor este bine dezvoltat. De exemplu, putem găsii cu ușurință amplasamente HoReCa, saloane de coafură, cabinete stomatologice, meseriași etc.
Piețele de servicii locale au făcut deja și pasul spre tehnologizare. Serviciile au fost revitalizate cu ajutorul aplicațiilor și platformelor sociale și au atins un nou nivel de dezvoltare.